Saturday, November 21, 2009

heey again

how r u all aguyz ;)

hope u be fine with tis COLD ( COOL ) weather ^_^ ... i'm talkin bout Kuwait ..

in this cold weather, every one i guess should be fine & happy ..

but in my situation .. its like ( .... )

i dnt now why !! just fellin ><

anyway .. i hop this feelin go away soon !!

hav a gr8 weekend ;)

lol i know its kinda lately XD


laterZZ

2 comments:

حَافِـيَةُ الَقَدمَيّـنْ ولِبَاسِي المَطـرْ said...

اي والله الجو شزينه
بس مو زين ينزل المطر جريب المغرب
احس تحوشني حالة اكتئاب
,
يعطيك العافيه Bro

SHLVR said...

oh 7afya
i know its 2 late ><
bs thnx anyway sis :)
oo yea u r rite :D