Saturday, November 21, 2009

heey again

how r u all aguyz ;)

hope u be fine with tis COLD ( COOL ) weather ^_^ ... i'm talkin bout Kuwait ..

in this cold weather, every one i guess should be fine & happy ..

but in my situation .. its like ( .... )

i dnt now why !! just fellin ><

anyway .. i hop this feelin go away soon !!

hav a gr8 weekend ;)

lol i know its kinda lately XD


laterZZ

Friday, November 13, 2009

arabiC noW .. changinG XD

اولـ شي .. جـ م ــعه مباركـة بإذن الله
~ حبيتـ اليـوم اني احط لكمـ جم رسمـه من رسماتيـ

ادري انها مو ذآكـ الزود~
بس يالله ... علـ الاقل حاولــت ^_^





ان شاء الله تعجبكمـ .. وانطرو الجزء 2
hope u like iT ;)
LaterZz